Speciaal bericht voor m'n lieve Pappa Aapjes !! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Simone Bruin - WaarBenJij.nu Speciaal bericht voor m'n lieve Pappa Aapjes !! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Simone Bruin - WaarBenJij.nu

Speciaal bericht voor m'n lieve Pappa Aapjes !!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

15 Februari 2014 | Australië, Cairns

Hallo lieve kinderen !!!!

Wat doe ik jullie heerlijk eerlijke meningen, gezellige verhalen en onwijs lieve knuffels toch missen !!
Ik ben jullie echt niet vergeten hoor !
Hopelijk gaat alles goed met jullie en hebben jullie niet zoveel ongelukken meer nu ik er niet meer ben ;)

Met mij gaat alles super goed, ik heb heeeel lang in het vliegtuig moeten zitten om hier te komen. 20 uur lang, dus bijna de hele dag en nacht. Maar heel gek want terwijl jullie je jas aan moeten om buiten te spelen, zit ik hier in mijn bikini op het strand. Het is hier nu zomer en heeeel erg warm, ongeveer 35 graden. En in de winter wordt het hier niet kouder dan 15 graden. Gek hè ?! Ik heb zelfs geen jas meegenomen op mijn super lange vakantie. Ik ben alleen wel poepie bruin en een stuk blonder geworden, haha dat komt door de zon. Ik moet me hier elke dag insmeren met zonnebrand crème, want je kan hier zelfs verbranden als het bewolkt is !! Zo sterk en fel is de zon hier.

Ik heb al heel veel gekke dieren gezien hier. Hele grote spinnen, sprinkhanen en andere gekke insecten, sommige zijn zelfs groter als jullie handjes !! De mieren zijn hier net zo groot als jullie vingertoppen en hebben hele felle kleuren, rood en groen.
En in de stad vliegen hier vleermuizen rond van ongeveer een halve meter !!! Die zijn gewoon 5 keer zo groot dan zoals jullie ze gewend zijn in de dierentuin.
Ik denk dat alle dieren hier extra hard groeien door de warmte ofzo.
Ik heb een weekje op een hele grote boerderij gewerkt waar 20 duizend koeien en kalfjes wonen. Probeer die maar eens te tellen op jullie vingertjes.. :)
En daar springen heel veel kangoeroes in het wild rond, net zo groot als jullie. Ik heb er ook een paar gezien met een schattig baby'tje in hun buidel. Salamanders zo lang als een potlood, kruipen overal uit elke hoek vandaan, die bewegen echt super snel !
Er is me zelfs verteld dat er een grote gevaarlijke krokodil in de vijver zwemt, maar die heb ik gelukkig niet gezien. Ook vliegen er heel veel grote papegaaien in het wild rond, met heel veel mooie verschillende kleuren. Die hele mooie liedjes zingen voor mij. En zijn er hier zelfs vliegen die je doen steken net als een mug.. Stoute vliegen !
Ik heb jullie advies opgevolgd en nog geen hotdog gegeten, want dat is een hete hond hè ;)
Ook mocht ik mee vliegen in een helikopter dat was super cool !! En ik mocht zelfs een stukje sturen, dat was heel leuk en best wel een beetje spannend.
Ik mocht in een hele grote auto rijden waar het stuur aan de andere kant zit, dat is pas gek !!
En ook al ben ik alleen hierheen gegaan, ik heb al heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. Dus alleen ben ik eigenlijk nooit. Ik moet alleen wel Engels tegen ze praten want Nederlands verstaan ze niet.

Beloven jullie dat jullie lief zijn voor elkaar en voor de juffies en Toon op de BSO ?!
Misschien kunnen we een keertje Skypen op de computer. Dat zou ik heel leuk vinden om jullie lieve en knappe gezichtjes weer een keer te zien !!
Dat zal ik wel even afspreken met de juffies want er is hier een tijdsverschil. Als het bij jullie overdag is, is het hier 's nachts. Ik loop 9 uur vooruit in de tijd. Maar ik wil wel een keertje laat opblijven voor jullie hoor !! Dat gaan we regelen !!!

Zorg en let goed op elkaar en doe je best op school (ook al is het soms saai, ik weet het) en vergeet vooral niet te lachen (wel lachen dus, ik weet hoe letterlijk jullie alles nemen) en heel veel plezier te maken op de BSO !!!
Heeeeeel veel liefs en een hele dikke knuffel van jullie ouwe juffie Simone

  • 15 Februari 2014 - 02:16

    Yessica:

    Wat ben je toch een topper Simone!!
    Wat een lief en leuk bericht om te lezen,
    zullen de kids ook echt helemaal leuk vinden!!
    Je vorige verhaal was ook weer leuk om te lezen.
    Ik ben weer benieuwd naar je volgende verhaal!
    Liefs,
    Yessica

  • 15 Februari 2014 - 10:36

    Opa En Oma Le Bruin:

    Hoi Simone, wij zijn oude aapjes maar volgen alles van je hoor. Groet en liefs van ons.

  • 15 Februari 2014 - 11:36

    Bianca:

    Lieve Simoontje, wat missen we je!!! Echt geweldig om te lezen wat je allemaal meemaakt en dat is je allemaal zo gegund!!! Op Pappa Aap is alles 'same as usual', helaas inclusief ongelukken :S
    Ik ga je berichtje zeker voorlezen aan de groep komende week... zullen de kids zeker blij mee zijn!
    Geniet van alles wat je nog mee gaat maken en wij blijven je allemaal trouw volgen! X Bianca

  • 16 Februari 2014 - 19:11

    Dave:

    Ik hoop dat je niet te veel last hebt van die vliegen.
    Bij mij zijn er niet erg veel ongelukken gebeurd.
    Behalve dat ik dan een 9 had voor mijn spreekbeurt.
    (Je nam toch niet alles sirieus)
    Groetjes Dave

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Simone

Actief sinds 26 Nov. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 10227

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Australie enzo

Landen bezocht: